Fest

Publicerad 2012-07-10 15:04:20 i Allmänt

I lördags var vi på fest, Magnus syster och man som båda firade sina 40 årsdagar och sin 5 åriga bröllpsdag. Var en jätte trevlig kväll, som blev väldigt lång :) Åkte inte hemåt förrän runt kl.04

Hade kameran med mig men blev knapt några bilder alls, hade alldeles för trevligt för att komma ihåg att fota :)
Tack för en härlig fest!



Här har vi precis kommit fram till Kairo

 

Frida häller upp välkomstdrinken



Så har vi tjejerna som skötte allt under kvällen :)

Ja mer bilder än så blev det inte, var några till men solen låg på så de blev tyvärr inge bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela