regn, regn, regn...

Publicerad 2012-07-17 16:22:23 i Allmänt

Det finns ju inget slut på det här ovädret....
Tog med mig morgonkaffet ut idag och satte mig i solen medan barnen lekte. Men det blev inte så långvarigt, slog snabt över från sol till åska. Sen kom det både hagel och regn.
Sprack upp igen och jag fick sitta och sola på balkongen ca.30min. sedan började det regna igen och med det kom även ett riktigt åskoväder.
Var inne i sovrummet och hade fortfarande persiennerna nere, såg hur hela rummet lös upp och så smällde det till. Blixten måste ha slagit ned precis här utanför!
Hampus tyckte det var lite läskigt och ville att vi skulle stänga fönstrena så det inte lät lika högt.

Har iallafall passat på att ta tagi hemmet när det ändå inte går att vara ute, storstädning på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela