Semester

Publicerad 2012-07-31 23:44:09 i Allmänt

Ja som sagt, den är ju slut nu. Men den här sommaren hade gärna kunnat få bjuda på några fler dagar med SOL! Vill ha fler dagar med sol och bad, men de kanske kommer några till nu i Augusti? Känns iallafall jätte skönt att vi har semester inbokad i Oktober, då bär det av till Rhodos :) Som vi längtar! Just nu känns det som om vi gärna skulle vilja åka NU, men det hade inte gått. Kunde inte förrän September eller Oktober och då kändes det som om vi skulle uppskatta semetsern mer i början av oktober än första veckan i September. Nyöppnade vattenparken som tillhör hotellet vi ska bo på och grannhotellet. Super då barnen älskar vattenrutschkanor, gratis inträde så vi kommer nog spendera mycket tid där. Inte jätte stort, vilket känns jätte skönt för mig (som inte alls tycker om vattenrutschkanor men börjar lära mig...). Här är delen för lite mindre barn. Det här gänget längtar barnen efter :) Båda är inbokade på respektive barnklubb Och det här längtar jag efter ;) Takterassen med härlig utsikt över poolen, självklart med en god drink i handen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela