Var är solen?

Publicerad 2012-07-14 11:24:37 i Allmänt

Nu vill jag ha sol och Sommar!
Blir så less på regnet, igår gjorde vi ett försök att ta oss till badet. Var jätte fint väder på förmiddagen med klarblå himmel men när vi kom fram till badet så kom åskmolnen, det började blixtra och ösregna. Blev istället att vända tillbaka till Väsby och Vilundabadet. Barnen badade med sina mostrar i över 3 timmar och hade jätte roligt. Men åskan hördes även inne på badhuset trots hög ljudnivå där inne, det fanns inget stopp på ovädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela