Bläää

Publicerad 2012-03-05 19:17:17 i Allmänt

Så less just nu, sjukskriven 1 vecka pga. min nacke som inte fixade mer. Nu blir jag hemma ytterligare i 10 dagar, sen hoppas jag verkligen att jag kan jobba ordentligt!
Så det lär väl kanske fortsätta var lite tyst här, försöker vila så mycket jag kan när jag är hemma.

Men något possitivt också! Det är schlagervecka nu :) Det är nu i helgen det gäller, ska bli så spännande!
På fredag blir det genrep i Globen, jag och Jennifer plus 8 stycken till sen på lördag så ska jag till finalen med 2 stycken. Ska verkligen bli jätte roligt, ser verkligen fram emot helgen!
Vilka hejar ni på?

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-03-05 20:34:34

Ska du till Globen och se finalen också? Med vilka?

Vi ser också fram emot fredag :) ses då! Pigga och glada!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-06 09:16:32

Ja jag ska på finalen också :) Går med Cia då också.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela