Fredag

Publicerad 2012-03-14 00:04:59 i Allmänt

Här är tjejerna i globen och sjunger Manboy :) De va så söta, verserna var lite tuffa men i refrängen så sjöng de som om de aldrig hade gjort något annat. De hade klätt sig med massa rekvisita medan de väntade på sin tur, precis när de skulle få gå upp på den lilla scenen så tog de av sig glitterhattar och fjäderboór...



 Här förbereder de sig



Modiga tjejer :)



På plats!



Här har vi Alva och Jennifer som väntar ivrigt på att allt ska dra igång!



Tjejerna ställde sig upp direkt när det startade, sen dansade de med till de flesta låtar :)

Lite svårt att fota då vi var 10 stycken som gick och då satt på två rader, så jag fick ju alla bilder på barnen bakifrån och fick radera de flesta.Och när de tittade åt mitt håll så var det för någon sekund......
Vi var inte hemma förrän 23.30, har nog aldrig sett Jennifer så trött. Och hon sa de själv föera gånger, ville sätta sig lite vid sidan av på pendeln hem också för att få vila lite. Inte ofta hon erkänner att hon är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela