Helgen

Publicerad 2012-03-26 14:44:43 i Allmänt

Blev en mycket händelserik helg för min del så tiden bara fllög förbi. Idag är jag dock rätt så mör, trött och ont i kroppen.
Jobb i fredags och kom hem vid 20 tiden, strax efter kom Sofie och Nicke över. Vi spelade spel och så bjöd vi på ost och kex och massa god frukt.
Jobb i lördag också sen kom Magnus och mötte upp mig då jag slutade kl.17. Vi tog oss in till stan och satte oss och tog ett glas rose/öl. Hade hoppats på att det skulle vara soligt och varmt så man hade kunnat sitta ute men det gick ju tyvärr inte. Sen möte vi upp min pappa pch Annelie på Italiano Papa, god mat men väldigt stora portioner. Sen blev det väldigt goda drinkar på Tbar :)
De hade kommit hem från Thailand kvällen innan och var lite trötta så när de åkte hem så gick vi och mätte upp vänner som höll till på en inflyttningsfest på Drottninggatan. Alla var precis på väg därifrån så vi gick till ett ställe vid Norrabantorget, till min och Cias lycka så spelades det schlager på ena dansgolvet :) 
Vi dansade minst 2 timmar i sträck för det gick ju inte att sluta då det var bra låtar hela tiden, blev bara några små pauser för att ta sig till baren och få i sig lite vatten.

Kan lova att det känns i benen, först körde jag oredntligt på gymet onsdag och fredag, power walk torsdag och söndag och så ett par timmars dans i klackar under lördagen.  Jag hoppade över gymet med hyfsat gott samvete idag. Men på onsdag och fredag är jag igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela