Idag var det simskola igen för Jennifer, h...

Publicerad 2012-03-21 17:48:28 i Allmänt

imag0395 (MMS)

Idag var det simskola igen för Jennifer, hon har verkligen blivit jätte duktig :) Vi har anmält henne till nästa omgång också som startar efter påsk och håller på till juni. Hon fick gå upp en grupp nu, så i sommar kommer hon nog vara jätte duktig på att simma. Inte alls rädd längre för att simma i djupa poolen. Själv startade jag dagen med ett träningspass, jätte skönt att komma igång igen efter muskelinflammation och halsont. Blir gymmet på fredag igen också! Ska vara i form om 2 månader, så det gäller att hålla igång nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela