Lördag

Publicerad 2012-03-14 00:47:17 i Allmänt

Lyckades ta mig iväg även på lördagens mello :) Trots hallsont (undrar fortfarande vad det är för något, jätte int men inga andra symptom och fortfarande ingen annan i familjen som blivit smittad) så jag fick ta nåra alvedon under dagen men sen var det lugnt.

I lördgas var vi inte lika många, vi var tre som gick på finalen och då inga barn heller att hålla koll på så man kudne slappna av lite mer.
Inledde med middag på Rival (där Magnus jobbar), Magnus hade bokat bord åt oss och det var jätte trevligt. Tyvärr så kände jag inte riktigt att jag kunde njuta av maten så som jag hade gjort utan min halsåkomma...
Jag åt iallafall entrecote, och innan vi fick in vår varmrätt så blev vi bjudna på en liten råraka med löjrom och tillbbehör. Jag som varit lite skeptisk till löjrom innan har börjat ändra mig. Det kan ju faktiskt vara riktigt gott ibland, men det beror väl på hur man blir serverad det :)

På plats i globen så hann vi med en öl i baren, vi hade lite roligt när vi kikade runt på allt folk som var där :)
Har nog aldrig sett så många killar i rosa och glitter förut!

Även då det var trevlig stämning i globen under fredagen så var den helt oslagbar under lördagen. Hade nog inte kunnat anna att det skulle vara så häftigt att vara där under direktsändningen, det här måste bli den nya traditionen!



så här såg vi finalen live


Vi gick sedan till Globen Qualityhotel som ligger precis intill, det var full fart där kan jag lova!
Dansgolvet var det fart på och människor precis överallt, men vi lyckades ta oss fram till baren efter en liten stund. Efter en liten stund så fick vi ett bord, skönt så man kunde hänga av sig ytterkläderna.
Vi insåg då att vi hamnat mitt bland de artister som inte tog sig till finalen, vi var mitt imellan Timotej och Dynazty. Gick inte att se så bra vilka som satt längre in i lokalen men med tanke på alla ungar som kom inspringande med autografblock så fanns där fler artister.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela