sen kväll

Publicerad 2012-03-22 21:45:17 i Allmänt

Hade en sån där konstig jobbtid idag, jobbade mellan 16-19, så inte hemma förrän vid 20 och då känns det som om man varit borta hela dagen.
Barnen var vakna när jag kom hem och blev jätte uppspelta samtidigt som de var grymt övertrötta.... De somnade inte förrän kl.21.30
Nu ska jag se om det finns någon middag till mig, grymt hungrig.

Fredag imorgon och min jobbhelg, men vi har även lite roligt inplanerat både fredag och lördag.
Imorgon kommer Sofie och Nicke över och spelar spel, vi tänkte njuda på lite ost, kex och kallskuret.
På lördag så ska vi möta upp pappa och Annelie i stan och gå på restaurang, ska bli jätte trevligt. Sen blev vi även bjudna på inflyttningsfest så vi kanske möter upp dom (dom skulle ut ur lägenheten vid 22) efter att vi är färdiga på restaurangen. Får se vad jag orkar då jag jobbar hela helgen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela