Vår

Publicerad 2012-03-02 22:25:33 i Allmänt

Så härligt väder det är nu!
Dunjackan utbytt mot vårjacka, halsduk utbytt mot tunna fina sjalar, kängorna har bytts ut mot mina reebock easytoones :) Så nu är det promenader i solen som gäller! Ska se till att komma iform nu inför sommaren, promenader och komma igång med träningen på gym igen. Måste bara bli av med inflammationen innan jag får köra igpng med träningen igen, som tur var så funkar promenader. När jag är ute och går så är det power walks som gäller, har alltid hållt ett högt tempo när jag är ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela