Vilken start på dagen...

Publicerad 2012-03-31 12:11:31 i Allmänt

Magnus kom hem vid 01 inatt från jobbet och drog kl.6 imorse för att åka på bortamatch och se ett lag som jag inte ens vill nämna här. Så imorse då jag vaknar kl.8 av barnen så märker jag att jag inte kan röra mig. Ryggskott!!!! Fick iallafall ligga och vila ut till kl.10, barnen satt i soffan och tittade på barnprogram och tagit för sig frukost själva.
Planen var att jag och barnen skulle till väsby centrum där Mojje skulle uppträda kl.11, men det känndes inte alls aktuellt längre. Jag hoppas att vi kommer iväg om drygt 1 timme, det är trampolintävling idag i Vilunda och barnens kusin ska tävla från ca.14.30.
Något måste vi ju göra, annars kommer barnen klättra på väggarna här hemma...

Ikväll får jag iallafall sällskap av Emelie. Det blir middag (måste kika på vad vi har hemma kom jag på nu) och rosa bubbel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela