2 lediga dagar

Publicerad 2012-05-17 23:45:54 i Allmänt

Jobbat idag, men nu är jag ledig fredag och lördag och det är Magnus också :)
Imorgon så har jag en lååång lista på saker som måste uträttas och inhandlas, är nog ganska trött då jag råka skriva - Köpa en inköpslista..... Tänk om det var så enkelt ;)
Hampus fyller 4 år på lördag! Så det blir kalas med släkten och sen för de som vill stanna kvar så blir det kubb, fotboll m.m. nere på ängen och sen mat och Champions League final här hemma :) Tyärr många som var bortresta den här helgen, inte så konstigt då det är långhelg men det ska iallafall bli jätte trevligt.

Har även påbörjat en lista nu på vad jag ska ha med mig till Bodrum, och så har jag provat alla sommarkläder som jag la undan i höstas. De mesta passade och ligger nu i tvätten. Inhandlade även idag ett par till träningsshorts och ett träningslinne. Skulle behöva några nya toppar då de jag har inte passar längre men vi får se om det blir något.

Nu ska jag gömma undan Hampus presenter som jag hämtade ut på posten idag, man vet aldrig om han vaknar tilll.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela