Nöjd

Publicerad 2012-05-11 23:18:38 i Allmänt

Jobbat 2 "långa" dagar i rad nu, mycket för att vara mig :) Just nu mycket nöjd över dagen, hoppas bara att siffrorna inte blivit förändrade åt fel håll till jag kommer in på onsdag igen!

Haft en lugn hemmakväll med barnen ,hyrde en film via headweb, funkar jätte bra. Ikväll fick det bli filmen om Hotell gyllene knorren, faktiskt lite rolig :) Blev ganska sent då jag slutade kl.18 och barnen var hos deras farmor så de skulle hämtas upp där innan vi kom hem, men det funkade okej.
Problemet vara bara att när vi skulle åka hem så hittade Hampus en snigel vid bilen, och den skulle han absolut ha med sig hem!!! Jag försökte med att sniglar inte tycker om att åka bil, vi har inget passande säkerhetsbälte, den skulle bli åksjuk m.m. Sen kom vi till att den inte kan bo hemma hos oss, de tycker inte om att vara inomhus, ja ni förstår nog.... Tog ett tag men till slut så satte han snigeln på en kruka, för i gräset kunde någon trampa på den, bland blommorna gick inte för snigeln tycker inte om blommor, på stenarna funkar inte för då skulle snigeln ha sönder stenarna.....
Hampus var iallafall lite ledsen på vägen hem, han saknade sin snigel :(

Nu sover båda barnen sen ett tag tillbaka, så jag har precis passat på att beställa en present till Hampus. Hoppas de hinner komma innan nästa helg! H&M hade fotbolls/landslags kläder till riktigt bra pris så jag beställde tröja, shorts, strumpor och keps. Han älskar sina urtvättade sverigetröjor så jag tror han kommer bli jätte glad över en ny uppsättning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela