Brist på sömn....

Publicerad 2012-11-15 10:10:02 i Allmänt

Helt slut när jag kom hem från jobbet igår, dom här kvällspassen funkar verkligen inte.... Satt och mådde illa sista 2 timmarna då det tryckte så på muskelfästena i nacken, bara väntade på att klockan skulle bli 20.00 så jag kunde stänga och gå hem. Stannade på Sibylla och köpte med mig mat hem till mig och Magnus, sen tittade vi på fotbollen till en liten bit in i andra halvlek sen gick vi och la oss. Magnus hade börjat kl.7 så han var rätt så slut han med efter lite sömn då han dagen innan jobbade till kl.23.30. Jag var inte trött men hade för ont för att sitta uppe, men gå och lägga mig tidigt var tydligen inte så smart gjort så här i efterhand. Vaknade flera gånger under natten och sen när Magnus klocka ringde typ 03.40 så vaknade jag till och kunde inte somna om förrän runt 6 tiden. Ska fixa en kanna kaffe!!! Gick in på facebook imorse, fick full uppdatering där om hur matchen slutade. Inte behöver man kika på sporten när man har fb ;) Men såg sporten sen på TV, sista målet var riktigt snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela