Glöggmys

Publicerad 2012-11-30 23:38:00 i Allmänt

Sofie hörde av sig imorse och undrade om barnen var lediga under eftermiddagen och ville åka pulka med henne. Såklart de ville :)
Fick även med oss en klasskompis till Jennifer hem så de var ute och åkte någon timme medan jag i lugn och ro kunde fixa middagen.

Sofie stannade kvar på middag och sen tittade hon på X-factor med mig och barnen, Magnus jobbar kväll.
Jag fixade iordning glögg, tände de röda juljusen och plockad fram pepparkakor. Nu börjar julkänslorna komma fram på riktigt, specielt då snön har kommit också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela