Mitt kök

Publicerad 2012-11-12 22:49:21 i Allmänt

Några bilder från Mitt Kök mässan som jag var på i lärdags med härligt sällskap av Emelie och Sofie Verkar som om maten försvinner mer och mer för varje år men desto mer vin att prova ;) Vi hade det jätte trevligt, men ingen mässa man tar med sig barnen på ;)
Det här är en favorit när det gäller mousserande, brukar köpas hem med jämna mellanrum. favoriten är rosé. Och nu kan jag även spela kort med en trevlig kortlek ;)
Det här skulle man ju ha hemma! Eller skulle det va lite väl att välkomna gästerna med? ;)
Många röda viner provade vi också, Amarone är ju alltid en favorit!
Trevlig ask med choklad i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela