Ny karriär kanske?

Publicerad 2012-11-26 21:31:00 i Allmänt

Funderar på om vi ska starta ett familjeföretag, barnen får stå för det kreativa och jag och Magnus får fixa marknadsföring, logistik och ekonomi.

Vi kan börja sälja armband! Med vanliga plastpärlor i diverse färger och former... :)

Hittade detta arm på en nätbutik jag var inne på


169:- kostar det. Vi skulle kunna sälja våra plastarmband för ja vad säger ni, 100:-/st ??? Det låter väl rimligt ;) Specialbeställningar med specifika färger och former för en 20:- extra, låter ju som ett riktigt klipp! Vad tror ni, skulle det funka? ;) Skulle ju såklart sen kunna utveckla företaget och sälja halsband, grytunderlägg av plastpärlor, kanske tavlor m.m.

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-11-28 22:14:39

Låter som en bra idé! Får vi vara med? Mina barn producerar en hel del som jag inte vet vad vi ska göra med. Och nog sjutton är det finare än det där...

Svar: Absolut! Ett riktigt familjeföretag får det bli :)
Nettan

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela