Halloween

Publicerad 2012-10-31 10:38:00 i Allmänt

Idag ska Jennifer bli hämtad från fritids av en klasskompis, hon ska hem till dom och så ska de klä ut sig. Är ju tydligen idag som man ska gå runt och fråga Bus eller Godis, aller vad man nu säger.....
Jennifer har aldrig gjort det tidigare, men när hennes komis ringde igår och frågade om hon ville hänga med så bkev hon jätte glad :) Undrar om dom kommer våga göra något bus??? Och sen undrar jag hur många som tänker på att det är den dagen idag och har förberett med godis hemma? Men när jag kollar runt lite bland inlägg på bloggar och kommentarer på facebook så verkar det som om det är många som kommer fira ikväll. Känns ju fortfarande ganska så nytt i Sverige. Hur som hells så tror jag att de kommer få en jätte rolig kväll. Jag ska hämta Jennifer på vägen hem från jobbet så det blir inte förrän runt 20.30, så det blir en lång kväll för henne. Lite typiskt enda kvällen som både jag och Magnus jobbar den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela