klippa och klistra

Publicerad 2012-10-22 15:36:30 i Allmänt

Sitter och pysslar med halloweeninbjudningarna, Jennifer ville så gärna fixa egna kort. Så nu har jag fixade alla adresser så ska Jennifer få hjälpa till med att göra insidan på korten.
Hn ville ha orangea kort för att gå på pumpatemat men det var jätte svårt att hitta, så nu blev det en satts med dubbelvika svarta kort med tillhörande svarta kuvert. Så får vi klistra in oranget papper på insidan och skriva på det, kommer nog bli jätte snyggt.
Därav blev det även lite jobb med adresserna, har fått skriva de på vitt papper och klistrat på kuverten. Måste bara försöka bli färdiga med dom ikväll så vi får iväg dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela