Shoppat

Publicerad 2012-10-25 19:54:35 i Allmänt

Idag har vi gjort stan ;)
Jag bytte färg och storlek på en jätte fin kofta jag fick av Magnus i present, den hade varit slut här på MQ i Väsby.
Magnus gick in på utförsäljning på JC, han hatar typ sånt precis som mig. Kläder huller om buller och absolut ingen logik. Men han kom ut med 2 par jeans och 2 tröjor, skulle gått på närmare 3000:- men med 75% så blev det ju riktigt bra pris!
Hampus fick också jeans, hoppas han bara vill pröva dom. Men de ska nog passa.
Sen fixade vi biljetter till RAW comedy club som är på Hilton i höst. Vi ska gå i december och får sällskap av Sofie och Nicke, de ser vi fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela