sommar och vinter

Publicerad 2012-10-03 13:26:11 i Allmänt

Då har vi varit i källaren och hämtat upp resväskor, sandaler och vinterjackor. Härlig blandning :)
Sista jobbdagen nu innan 2 veckors ledighet, ska bli så härligt!
Magnus är ledig från och med lördag och börjar jobba tisdag 16/10 igen, så det blir lite mer än 1 vecka för honom med.
Min plan är att få färdigt packningen innan helgen, så mycket som går då såklart.
Fredag så ska Hampus vara ledig så då vet jag inte hur mycket som kan hinnas med och på kvällen så ska Jennifer iväg på tjejmiddag, så hon ska ju lämnas och hämtas och Magnus jobbar kväll. På lördag så har vi tänkt att vara riktigt lediga, vi har ju precis börjat få varannan helg ledig tillsammans så för oss är det inte så vanligt med lediga helgdagar. Vi vill ta vara på det och passa på att få varva ned lite innan semestern börjar på "riktigt".
Så jag ska se om jag kan börja gå igenom lite kläder ikväll när jag kommer hem, annars så ska jag göra det imorgon. Men då har jag redan lite inbokat på dagen och sen är det gymnastik för Hampus och dans för Jennifer på kvällen..... Ja, tiden går!

Dags att ladda kamerorna, filmkameran, nintendokonsollerna och bärbara DVD-spelaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela