Varma kvällar

Publicerad 2012-10-16 10:00:00 i Allmänt

Var verkligen jätte härligt väder på Rhodos, trotts en förmiddag med åska och regn. Men då låg ju jag inne på rummet med feber...
Hittade en bild på mig från onsdags kvällen, den svalaste kvällen efter förmiddag med regn och jag hade feberfrossa ändå var det lagom med tunn långärmad kofta och sjal.
De andra kvällarna hade jag bara en tunn kortärmad kofta och klänning, och jag brukar alltid frysa så det var varmt. Magnus fick nog aldrig användning för de koftor han hade med sig. Temperaturen dagtid var 26-28 i skuggan och de va inte stor skillnad till kvällen, kanske sjönk som lägst till 22 om vi sätt ute länge.


Ska plocka fram kameran och videokameran idag och ladda över bilderna därifrån också, nu har det bara blivit mobilbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela