Wohooo :)

Publicerad 2012-10-26 23:34:00 i Allmänt

Känner mig laddad inför morgondagen :) Som sagt, verkligen vad jag behöver just nu!
Magnus jobbar helgen så det blir barnavkt och jag hoppas på att få gott om tid på mig att göra mig iordning, Sofie skulle komma över och fixa sig iordning här, har lite Champagne i kylen som vi borde dricka upp :) Kanske även Cia skulle komma förbi, hoppas på att hon gör det. Även om man ska umgås hela kvällen på plats sen så är dte ju skillnad, så fort vi är där så blir det ju hög ljudnivå och sen sätter middagsshowen igång och då blir det ju lite svårt att prata med varandra.

Hoppa ni får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela