Då säger vi väl hej då till sommaren...

Publicerad 2012-09-01 14:35:49 i Allmänt

Är verkligen inte alls redo för höst ännu, har ju fortfarande inte blivit någon riktig sommar i år :( Oj vad jag är nöjd att vi åker på semester om drygt 1 månad!
Idag så packade jag ihop alla sandaler och gick ned med dom i källaren, kändes som om dom bara stod i vägen i hallen och hånade en när man gick förbi... ;) Nej, men de tog faktiskt mycket plats. Barnens fula foppatofflor blev kvar och sen så har varsina tygskor kvar här uppe förutom gympaskor. Men riktiga höstskor hoppas jag det iallafall dröjer lite till vi måste plocka fram. Tog visserligen upp 2 par av Jennifers gamla höst skor, men de var bara för att jag ville se om dom fortfarande passade. Och de gjorde dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela