Derby

Publicerad 2012-09-16 21:22:52 i Allmänt

Idag var det äntligen dags för det efterlängtade Derbyt, var inte AIKs hemmamatch men det märktes ju inte :)
Resultatet blev ju bra mcyket bättre än vad jag ens hade vågat hoppats på!
Var med blandade känslor jag lämnade Råsunda idag, lycka över vinsten men samtidigt så var det sista Derbyt någonsin på Råsunda. Och nu blrjar det verkligen närma sig slutet av Allsvenskan och med det allra sista matcherna som spelas där, så många minnen. Otroligt härligt att vi vann just idag iallafall! Nöjd över att fixat biljetter till sista Allsvenska hemmamatchen också, dock blev det på Norra Övre för det var helt slutsålt på alla läktare förutom Norra Övre och Södra. Valet var enkelt, Övre fick det bli.
Nu inväntar jag bara biljettsläpp inför AIK - Napoli, ska bli riktigt kul att se den matchen.

Ska se om dte blev några bra bilder från dagen, hade dåligt batteri på mobilen och då blir inte bilderna lika bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela