Film

Publicerad 2012-09-28 22:12:49 i Allmänt

Jag och Magnus spenderade förmiddagen i Stinsen, lugnt ich skönt och avslutade med lunch tillsammans innan Magnus behövde åka till jobbet. Jag hann hem en timme innan det var dags att åka till jobbet för min del.
Kom hem vid 21 efter att ha jobbat och hämtat barnen som va hemma hos deras farmor ikväll. Helt slut! Passande nog så såg jag att Fritidsresor bjöd alla som gillar dom på FB en gratis hyrfilm på headweb :) Så nu blir det en tjejfilm och popcorn, Hampus ligger och sover brevid här i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela