Fredag

Publicerad 2012-09-10 20:43:00 i Allmänt

Blev inte mycket fotograferat i fredags, dels så var det fullt upp när alla gäster kom och så var jag inte helt pigg heller. Som tur var så tog jag igen mig och piggna till efter några öl på Norra Brunn :)

Vi bjöd på kall fläskfile med örtmarinad, varmrökt lax med hemmagjord örtsås, sallad och potatisgratäng. Vi hade köpt lite kallskuret, men de kom vi på att vi missat att ta fram vid middagstid på lördagen.... och inte första gången det händer heller!
Då vi inte bjöd HELA släkten och några av de närmsta i släkten var bortresta så fick vi precis plats allihopa vid matbordet, barnen satt i köket. Så då kunde vi duka fram dricka på bordet och slapp ännu mera spring, jätte skönt :)
11 vuxna och 4 barn, lite skillnad mot ca.25-30 personer som de brukar bli här hemma vid kalas. Är alltid jätte tevligt att det är så många som vill komma jämt, men just den här gången när jag hade varit sängliggande hela veckan så var det lite skönt att det blev lite färre.

Tack till alla som kom och firade Magnus! Han är inte så mycket för att fira sin födelsedag men han verkade riktigt nöjd med allt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela