Halsfluss också....

Publicerad 2012-09-05 21:51:22 i Allmänt

Något less nu..... Tillbaka till läkaren imorse, halsprovet visade streptokocker, precis som jag misstänkte. Slog till ordentligt igår eftermiddag, precis samma symptom som de tidigare 2 eller 3 gångerna bara i år som jag haft det. För bara 2 år sedan så hade jag aldrig haft halsfluss innan, men nu tar jag igen det :/
Med penicillinet så ska jag iallafall inte smitta på fredag, och förhoppningsvis även inte ha ont längre.
Vi ska fira Magnus på fredag kväll och har både lite middagsgäster och en kväll på Norra Brunn inpkanerad.
Får se om jag orkar upp imorgon och fixa frukost på sängen....
Tagit en ibumetin och 2 citodon för 1 timme sedan, men fortfarande ingen skillnad. Var likadant igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela