Inte bra

Publicerad 2012-09-04 12:07:24 i Allmänt

Började ju känna mig dålig igår, det gick bara utför...
Känner av halsen mer idag, men värst är värken i nacke och rygg. Känns nästan som om jag har feber, gör ont i hela kroppen men jag har inte feber.
Kunde inte sova inatt pga värken i nacke och skuldror, sista gången jag tittade på klockan så var den 05.15 Så inte mycket sömn här.
Ringde faktiskt och bokade en läkartid idag,fick en nu till eftermiddagen. Jag kan ju inte ligga en natt till och va vaken.

Kommentarer

Postat av: cia

Publicerad 2012-09-04 12:34:58

åh fy så jobbigt det låter. krya på dig!

Postat av: Nettan

Publicerad 2012-09-04 15:32:52

Tack! Ligger och vilar nu för att bli av med den värsta smärttoppen, sen är det bättre att röra sig för att få igång blodcirkulationen men omöjligt i dagsläget.
Fått tabletter nu så jag förhoppningsvis får sova inatt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela