Jaha, feber också....

Publicerad 2012-09-04 15:27:05 i Allmänt

Det går inte bra nu.....
Nyss hemkommen från läkaren, som var jätte bra. Ordinerad ibumetin mot inflammation 3 gånger om dagen, alvedon till morgon och 2 citadon till kvällen så jag förhoppningsvis får sova.
Väl hemma så märker jag att jag har feber också, inte hög men ändå... Kanske de som lurat och därför nacken blivit så dålig.
Fick sjukskriva mig imorgon och lördag men ev. jobb på söndag men kortare pass än på schemat isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela