Lördag

Publicerad 2012-09-15 17:31:52 i Allmänt

Idag så blev det tidig start för barnen, hörde att de gick upp redan vid klockan 7, och då somnade dom inte förrän ca.22.15 igår.
Men de satt snällt i soffan och spelade Nintendo och tittade på TV. Vid 8.30 så hörde jag hur de höll på i köket och började fixa massa bus, då kändes det som om det var dags att gå upp ;)
Blev en mjukstart på dagen med god frukosty och barnen fortsatte leka. Sen körde vi hem Carro och Rachael, på vägen dit lämnade av Jennifer hos sin kusin för lite lek.
Jag och Hampus åkte till donken och åt lunch, han var jätte nöjd över det. Sen skulle han klippas, och han visste precis var. Han skulle klippas där de har en cool svart bil och TV med Rorri film.
Blev jätte bra resultat, så nu är han nyklippt och fin inför nästa veckas fotografering.
BLev en fika hemma hos Nilla ohc Claes sen så fick även killarna bus leka lite :) Sen tog jag med mig båda tjejerna ohc Hampus hem för mer lek. Nu blev Alva precis hämtad och jag börjar fundera på vad vi ska hitta på för middag. Känner ingen inspiration alls...
Kanske är jag så lat att det får bli pizza? Magnus jobbar så det är bara jag och barnen hemma ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela