Måndag

Publicerad 2012-09-24 15:42:12 i Allmänt

Idag har Hampus och jag varit lediga. Blev ett besök hos läkaren då han varit väldigt dålig i magen, men absolut inte påverkad på något annat sätt. Ska ta avföringsprov och skicka in för att se om det är någon bakterie eller något annat som han fått i sig. Inget klart svar om han måste vara hemma eller om han kan va på dagis. Svar på proverna skulle tydligen ta några dagar, så vi vet inte hur vi ska göra nu. Pratat med personalen på dagis också som inte heller vågar säga varken ja eller nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela