Nu är vi redo!

Publicerad 2012-09-18 12:47:00 i Allmänt

Igår åkte vi till polisen i Täby för att hämta Magnus nya pass, tur att jag inte bara frågade honom om hans pass var giltligt. Har frågat och han sa att de va lugnt, kollade i hans pass för någon vecka sedan och såg att det gick ut i juni...

Jag brukar alltid åka utomlands på våren, är alltid massor av saker som ska fixas och inhandlas.
Men nu har det ju precis varit sommar, om man nu kan kalla senaste månaderna för det. Solskyddsfaktorn står näst intill orörd, sommarkläderna väntar på att bli använda igen! Det vi "behöver" är väl nya pysselböcker till barnen, både för att ha på flyget och för att varva ned lite under semestern.
Ska även passa på att köpa nya färgpennor, just nu verkar det bara finnas kritor och tushpennor här hemma. Men det känns som om jag glömt massor, har fortfarande ett tag på mig att fundera och kommer förmodligen komma på fler saker. Nu slog det mig, har hittils aldrig behövt använda det men vätskeersättning ska ju vara bra att ha med sig, och så även barn Alvedon. Hellre väl förberedd än irra runt som en galning där nere om barnen skulle bli sjuka. Åh vad jag längtar til semestern nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela