Nu ska sommarkläderna ut!

Publicerad 2012-09-20 11:50:00 i Allmänt

Alla sommarkläder har legat kvar i garderoberna, någon förhoppning om att det skulle bli några varma dagar i September kanske....
Nu ska jag ta tag i att rensa ut ordentligt, sortera sånt som är för litet och sånt som ev. ska med på semestern. Både Jennifers och Hampus gardrober är just nu överfulla med kläder, en salig balndning av sommar och vinterkläder och det mesta är eller börjar bli för litet, ingen ordning alls. Båda barnen har växt jätte mycket den här sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela