Snart är det dags...

Publicerad 2012-09-20 10:59:00 i Allmänt

Jag och Magnus la ju upp mål när det gäller träningen, vi ska följa upp innan vi åker på semester så jag har ca.2 veckor på mig nu.
Redan nu känns det bättre, fixar tyngre vikter och orkar 5 minuter extra på konditionsbiten vilket jag är jätte nöjd över :)
Har sista veckorna tänkt mer på vad jag stoppar i mig, inte så att jag vill gå ned i vikt men jag känner att jag inte mår bra av vissa saker och blir då väldigt uppsväld i magen. Lactos vet jag sen innan att jag inte fixar i några större mängder, men har sista tiden märkt att jag borde trappa ned på intaget av ris och pasta. Och det är någonting som jag tidigare aldrig märkt av eller tänkt på. Potatis funkar bra men när jag har ätit ris och pasta så får jag jätte ont i magen.
Så nu blir det oftast omelett eller äggröra med bacon till lunch och sen till middagen så försöker jag att bara äta lite pasta eller ris om det är det som serveras till maten och då mår jag mycket bättre. Ska försöka tänka ut fler maträtter som serveras med potatis och rotfrukter på olika sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela