Va lugnt det blev

Publicerad 2012-09-03 19:18:38 i Allmänt

Jennifer drog iväg till trampolinträningen vid 17.40, hon och Sofie cyklade idag och med uppförsbacke hem så är de väl tillbaka till 20.30.
Första träningen efter sommaren så hon lär nog vara helt slut när hon kommer hem, gissar på träningsvärk i ryggen imorgon.

Jag och Hampus har haft en lugn stund, först städade vi upp i hans rum ochsen har vi myst i soffan. Han somnade alldeles nyss i mitt kän.
Så nu är det 1 timme kvar till Jennifer kommer hem, och jag passade på att plocka fram godispåsen från helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela