Bra köp!

Publicerad 2013-04-14 23:40:16 i Allmänt

Vi har varit i behov av en ny skrivare under lång tid men bara inte orkat göra någonting åt det.... Magnus gjorde ett försök att få liv i vår gamla men den ville inte, så då bestämde vi oss för att det var dags för en ny.

Efter lite strul (Magnus åkte till jobbet med både hans och min bilnyckel) igår så kom jag tillslut iväg till Häggvik. Stort tack till Sofie som kom och hämtade upp mig!
In på Elgiganten, direkt upp till avdelningen med skrivare och tog en kartong under armen och en sladd ifall att den vi hade ej skulle passa, blev även en förpackning skrivarpapper.
Till kassan inom 5 minuter och priset för allt, 440:- :)
Nu passade vår gamla sladd så jag ska lämna tillbaka den jag köpte, för den sladden i förhållandevis till vad skrivaren inkl. färgpatroner kostade var dyr. Den gick på 99:-.

Så idag gjorde vi det så modernt och jämnstält det bara kunde bli, Magnus stekte pannkakor till brunch och jag installerade skrivaren ;)

Undrar bara varför vi inte fixat detta tidigare, kan ju inte klaga på att det var dyrt direkt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela