Dans

Publicerad 2013-04-09 16:11:48 i Allmänt

Tror att vi måste kika på dansskola till Hampus till hösten, han verkligen ölskar att dansa :)
Han är jätte duktig på att memorera koreografier, han har kikat på Yohio och har tagit efter rörelserna och alla märkliga saker han gör med händerna. Fick en ordentlig uppvisning igår när Jennifer har åkt till sin träning. Lyckades filma en av låtarna också, visade Magnus när han kom hem :)
 
Ska se om jag kan hitta en grupp som är för killar, så blir det lite "coolare" dans. Har ni några bra tips så tas de gärna emot!
 
Ska även leta ny grupp till Jennifer, hon tycker det är alldeles för mycket lek i sin grupp. Då går hon ändå i en grupp som är för 7-9år, så det är ju ingen barndans där det annars är lite lek med ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela