Drömma sig bort... :)

Publicerad 2013-04-22 22:18:05 i Allmänt

När våren aldrig vill komma här hemma så får man helt enkelt drömma sig bort till sol och värme istället :)
 
Nu har vi en resa bokad i sommar som kommer vara barnfri, riktig lyx. Hotellet är inte alls så som vi bott när barnen är med, då är det altiviteter, gärna bekvämt All inclusive och lekplats som står på "önskelistan".Efter senste resan rill Rhodos där hotellet hade egen vattenpark så stor vattenruchkanor högt på barnens lista för en kommande familjeresa.
 
Sufrade runt lite på solresor.se, lite tveksam inställning till Turkiet efter en tidigare resa dit men man kan ju inte dömma hela landet pga ett hotell som inte var vad det utlovades. Vill man ha bra service på plats så var solresors guider super!
 
Hittade ett resmål som jag tror skulle passa oss prefekt om vi skulle åka hela familjen i 1 vecka. Då vill vi ha alla bekvämligheter man kan tänka sig, mycket att göra för barnen, bra All inclusiveutbud och nära stranden. Dessutom så föredrar vi ett nybygt eller nyrenoverat hotell, väldigt petig på just den punkten.
 
Resmålet är Belek, kort transfer från Antalyas flygplats.
Jag har mest tänkt Belek som en destination för golfare, men det finns många fina familjehotell här också.
 
Det hotell jag fastnade för heter Sherwood Dreams Resort  här fanns verkligen ALLT!
Fräsha rum, stora pooler, vattenrutschbanor, mini tivoli (hur galet låter inte det!) härligt strandläge, gym och spa.
3 km in till centrum, så en kort taxiresa så är man där :)
 
 
 
 
Härligt poolområde och stranden
 
 
 
 
 
 
Rummen ser också väldigt fräsha ut!
 
 
 
Här skulle inte jag ha någonting emot att ligga och läsa en bok och bara koppla av :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela