En hel roman

Publicerad 2013-04-02 15:00:00 i Allmänt

Ja, eller nästan iallafall. Har precis skickat iväg ett mail till tres kundombudsman, så jäkla less på dom efter allt strul med min mobil. Fick ett autosvar att de hör av sig inom 5 dagar, ska bli spännande att se vad de svarar.
Fick iallafall lite hjälp av kundservice idag gällande min nya telefon jag ska få, och nytt sim kort har jag tjatat till mig redan nu också så jag slipper vänta på det sen när mobilen väl kommer till butik.
Men det jag mailat om nu har inte med väntetiden på nya mobilen att göra utan har helt och hållet med deras sjukt dåliga sevrvice, eller bristen på service över huvud taget när min mobil var inlämnad för reparation. De gjorde ingenting på eget initiativ, bara när jag kom in i butiken så kunde de ringa runt

Abonemanget går ut om 4 månader, just nu lutar det åt att jag byter då. Haft Tre i 10år så har ju ingen koll på de andra. Allt hänger på svaret jag får från kundombudsmannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela