En tripp till Uppsala

Publicerad 2013-04-01 20:06:00 i Allmänt

Idag överraskade vi barnen med att åka till Uppsala och Gränby Centrum där Yohio skulle uppträda.
Vi sa ingenting förrän vi kom fram och de började misstänk något när de såg allt folk. Vi var i god tid idag jämfört med förra veckan när Yohio var i Stinsen. Var på plats nästan 1 timme innan han skulle uppträda, ändå så fick vi platse en liten bit bak på sidan. Men vi såg rätt bra ändå, och var bara några meter ifrån scenen.
Då barnen inte tjatade så sa jag att vi skulle gå och köpa skivan och sen ställa oss i kö för att få den signerad. Nöjda barn!
Signeringen gick super smidigt och snabbt, men de vi kom fram till var att Yohio nog är väldigt scenrädd, Han verkade inte våga titta upp och efter uppträdandet så ville ha fota publiken men sa till en annan på scenen att säga till att han ville fota alla.

Vi åkte hem med supernöjda barn kan jag iallafall säga! :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela