Fixardag

Publicerad 2013-04-06 18:31:44 i Allmänt

Riktigt seg start idag, rygg och nacke var inte alls okej när jag vaknade så jag blev kvar länge i sängen...
Men sen har det rullat på, men dock ganska så långsamt. Jennifer har varit på kalas och Hampus har fått vara ute och cyklat lite.
Vi hämtade upp kassar från källaren med vårskor och jackor, jackorna var på plats (saknar någon vindfleece bara) men däremot så saknas alla mina vår och sommarskor och några av barnens. Får leta ordentligt imorgon men annars så blev väl de stulna i vintras,
Fortsatte och rensade ut här uppe, och blev några kassar med kläder och skor som kastas, sen lite som jag la ut bilder på fb och tradera och se om det kan säljas eller skänkas bort.

Nu ska vi testa texmex pizza från santa maria som jag är med och testar via smartson. Sen blir det spelkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela