Glad dotter!

Publicerad 2013-04-24 18:53:24 i Allmänt

Barnen skickade in en varsin teckning som var tävlingsbidrag till Ronald McDonald klubben. I vinstpotten stod inträde och åkband för 4 personer till klubbdagen på Grönan, varav första 2 timmarna endast är öppna för de som vunnit.
Idag kom det ett stort brev till Jennifer, hoon hade vunnit :) Så en väldigt glad dotter har jag nu :)
Hon har ispekterat åkbanden, brevet, en kupong om att hämta ut en överraskning på plats och kuponger på gratis Happy meal och nya salladsmenyn som gäller just den dagen på McDonalds. 
 
Men dilemmat blev ju att samma helg så är det trampolinläger, men vi löser det nog med att hon får delta under lördagen och grönan på söndagen. Jennifer ville ju inte missa grönan, specielt inte nu när hon vunnit biljetterna helt själv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela