Hur svårt kan det va :)

Publicerad 2013-04-18 14:26:44 i Allmänt

Innan jul så blev jag uppringd av en försäljare som ville att vi skulle gå med i barnensbokklubb, jag brukar säga nej till alla försäljare men den hä gången så hade de ett jätte bra erbjudande så jag gick med.
Det är barnens bokklubb så då ska det stå på ett av barnens namn, det paket som lockade bästa var till Jennifer.
Jag bokstaverade för och efternamn och han frågade - Sa du Svantesson. Mitt svar var ju då -Nej jag sa Santesson. Du ska ta bort V i namnet.
Varje gång jag nu loggar in för att avbeställa månadens bok så ser jag namnet, SVNTESSON, hur fick han det till det???
Han borde ju sett själv att dte såg väldigt märkligt ut... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela