Min favoritserie nu :)

Publicerad 2013-04-09 22:12:22 i Allmänt

Tisdagskvällar är helt okej att sitta hemma själv när barnen sover och Magnus jobbar.
Förut så var det 3 timmar med komedier men nu är det ändrat lite. Bergs bärbara talkshow, och min absoluta favoritserie Cougar town.
Sen är det The middle har jag för mig att de heter, dålig humor men så här sent på kvällen så skrattar man... :) Och jag som är en riktig nattuggla är ju vaken länge så hinner det bli The big bang theory också, vilket jag inte alls gillade förrän i höstas tror jag, nu tycker jag det är jätte bra!

Ja, så Tisdagar är alltså min tv-kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela