Överraskning

Publicerad 2013-04-10 23:26:30 i Allmänt

Jennifer blev hemma idag från skolan, hörde på henne att hon var extra gnällig imorse och blev misstänksam. Hon brukar vara grinig och säga emot på mornarna men idag så gick det snabbt till att gråta över allt.... Igår när jag hämtade henne på fritids så tyckte jag att hon såg hängig ut och var lite hes.
Hon har alltid låg temp på 36.6 och imorse när tempen ska vara som lägst så var den på 37.4 så jag bestämde att hon fick stanna hemma. Dessutom gymnastik första lektionen idag som inte kändes så bra.
Hon blev så sur över att behöva vara hemma! Men man ska väl vara tacksam över det, att hon tycker så mycket om skolan :)

När jag kom hem efter jobbet och hämtat upp Hampus på vägen så fick jag höra att hon gjort en överraskning åt oss :) Hon hade bakat muffins helt själv medan Magnus tränat (här hemma) så det blev fika när vi kom hem.

Under eftermiddagen gjorde hon sen även en fruktsallad på eget initiativ, helt själv fixade hon och plockade undan efter sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela