Seg dag

Publicerad 2013-04-01 00:47:05 i Allmänt

Tog en ordentlig sovmorgon idag, kom inte hem jätte sent igår men ändå så var jag så sjukt trött.
Fastnade i och för sig för en film när jag kom hem, Sex and the city 2 :)

Idag blev det då en tur till Salem och firande av min morfar som fyller 75år. Blev bjudna på mat och fika, sen åkte vi hemåt mycket mätta och belåtna.

Imorgon så ska Jennifer och Magnus skruva ihop hennes cykel, som hon längtat!
Sen är planen att åka till Uppsala och Gränby Centrum för att titta på Yohio. I något hopp om att det är lite lugnare där än vad det var i Stinsen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela