Små fix som ska bli färdigt

Publicerad 2013-04-01 00:51:06 i Allmänt

Sitter med lite pyssel som ska bli färdigt innan helgen är slut. Dock tar ju alltid saker så mycket längre tid än vad man tror.... Men de ska vara färdigt till imorgon!
 
 
Sen ska jag ta tag i projekt här hemma, redan gått igenom båda badrummen och här om dagen så rensade vi bland papper och annat i hyllorna i sovrummet och fick iordning där inne. Skulle sedan vilja fortsättas med klädkammaren och sen så småningom även garderoberna.
Snart kan man nog även ta en dag för att fixa balkongen med fönstrena öppna och njuta av solen samtidigt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela