Snart helg!

Publicerad 2013-04-04 23:33:00 i Allmänt

Den här veckan gick verkligen fort! Och så var jag ju ledig till och med idag också :) Jobbar dock söndag, men det känns helt okej iallafall, lite extra OB så här innan sommaren skadar ju inte... ;)


Blir då som jag skrev i tidigare inlägg en genomgång i källaren efter vårkläder och skor. Hanns helt enkelt inte med idag, eller orken fanns inte kvar kanske man ska säga.
Fick så fruktansvärt ont när jag kom till Väsby efter att ha jobbat idag, slog till på bara några sekunder och sen fick jag lägga mig och vila när jag kom hem. Inte kul alls :(
Hoppas på en bättre dag imorgon, mycket sälj och trevliga kunder på jobbet, ett under här hemma när det gäller städningen och en supertrevlig kväll med min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela